Σχετικά με εμάς

ΙΔΡΥΣΗ 

Το Φροντιστήριο μας ιδρύθηκε από τη φιλόλογο Σοφία Τουμασή, απόφοιτο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μετά την ολοκλήρωση των μεταπτυχιακών της σπουδών στo University of Nottingham στη Βρετανία.
Αποστολή του φροντιστηρίου η αδιάκοπη παροχή  γνώσεων και εφοδίων στους μαθητές, απαραίτητων  για την παραπέρα πορεία τους. Παράλληλα, προσβλέπει  στον προσανατολισμό του μαθητή σε στόχους και οράματα, τα οποία ενθαρρύνεται να κυνηγήσει και να αγωνιστεί για να υλοποιήσει, έχοντας πάντα ως σταθερό αρωγό στη διαδρομή του αυτή, το φροντιστήριο μας.
 

ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ

Δυστυχώς, τα σημερινά δεδομένα του άκρατου ανταγωνισμού για τη διεκδίκση μιας θέσης σε κάποιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα καθώς και οι υψηλές απαιτήσεις του σχολείου, δημιουργούν αισθήματα ανασφάλειας και άγχους σε γονείς και μαθητές. Παράλληλα, η πρόσφατη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που ήδη εφαρμόστηκε στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου και που τώρα επεκτείνεται και στο Λύκειο, καθιστούν αναγκαία την επιλογή ενός φροντιστηρίου προσαρμοσμένου στη σχολική αυτή πραγματικότητα και ικανού να ενισχύσει και να στηρίξει καταλλήλως το μαθητή. Απαραίτητο κριτήριο  για την επιλογή αυτή, πρέπει να είναι η εγγύηση μιας άρτιας προετοιμασίας για την εξασφάλιση όσο το δυνατό υψηλότερων επιδόσεων των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου και τελικά την επιτυχή εισαγωγή τους  στη σχολή της επιλογής τους.
 

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΚΟΠΟΣ/ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Το Φροντιστήριο μας έχει ως βασική αρχή να βοηθήσει τους μαθητές του να κατανοήσουν όχι το πως να μελετούν αλλά το πως να μαθαίνουν. Συνεπώς, η ώρα διδασκαλίας μετατρέπεται σε μια γόνιμη διαδικασία μάθησης, επεξεργασίας πληροφοριών και όχι σε χρόνο παθητικής συσσωρεύσης πληροφοριών.

"Το μάθημα ήταν τόσο ευχάριστο που πάντα αναρωτιόμασταν πώς η ώρα περνούσε τόσο γρήγορα. Δεν θυμάμαι καμιά στιγμή να είπα πως βαριέμαι να πάω μάθημα", ήταν το σχόλιο της μαθήτριας μας Μελίσσας Κυριάκου. 

 

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Ο χρόνος που αφιερώνεται στο κομμάτι της διδασκαλίας αλλά και η ποιότητα αυτής, αποτελεί το σημαντικότερο και καθοριστικότερο μέρος της όλης προσπάθειας που καταβάλλεται. Ετσι στοχεύοντας σε όσο το δυνατόν υψηλότερες επιδόσεις, εφαρμόζουμε κάθε φορά διαφορετικές τεχνικές διδασκαλίας ή συνδυασμό ορισμένων από αυτών, έχοντας μονίμως ως σταθερό μας γνώμονα τις κλίσεις, δυνατότητες και αδυναμίες των μαθητών. Για αυτό διδάσκουμε μαθήματα όλων των τάξεων γυμνασίου και λυκείου σε μικρά, ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα, στα οποία προέχει η εξατομίκευση της διδασκαλίας. Επίσης, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη συνεργασία εκπαιδευτικού και μαθητή, ενώ κλειδί της επιτυχίας μας αποτελεί η πολιτική του φροντιστηρίου που υπαγορεύει συνεχή επαναληπτικά μαθήματα με σκοπό την καλύτερη εμπέδωση της ύλης, βδομάδες πρίν τα προγραμματισμένα διαγωνίσματα του σχολείου και μήνες πριν τις τελικές εξετάσεις, έτσι ώστε να εξασφαλίσει ο μαθητής το αποτέλεσμα που θα τον ικανοποιήσει και θα του δώσει κίνητρο και ώθηση για περαιτέρω προσπάθεια. Επιπρόσθετα, συχνά προγραμματίζονται εξατομικευμένα μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας, όταν διαπιστωθούν αδυναμίες ή κενά στην επίδοση κάποιου μαθητή από κάποιο τμήμα.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Τα μαθήματα μας διδάσκονται από άτομα πλήρως ακαδημαικά καταρτισμένα, κατόχους πτυχίων και μεταπτυχιακών τίτλων. Πέρα όμως από το κομμάτι των γνώσεων, τα σημαντικότερα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το εκπαιδευτικό μας προσωπικό, είναι η αγάπη και ο ενθουσιασμός για το επάγγελμά τους καθώς και η ικανότητα τους να μεταδίδουν τις γνώσεις τους, που σε συνδυασμό με την εμπειρία τους, εξασφαλίζει κάθε χρονο στους μαθητές μας υψηλές επιδόσεις και θέσεις της επιλογής τους σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Στην αρχή κάθε εκπαιδευτικού έτους καταρτίζεται από τους διδάσκοντες του φροντιστηρίου μας ένα χρονοδιάγραμμα διδασκαλίας για κάθε μάθημα της Γ' Λυκείου ξεχωριστά. Έτσι εξασφαλίζεται από της αρχή του έτους συντονισμός σε ένα ενιαίο πρόγραμμα με απώτερο σκοπό την έγκαιρη ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης και την οργάνωση διαγωνισμάτων.
 

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ

Από το πρώτο μάθημα της κάθε ομάδας Γ' Λυκείου παραδίδεται στο μαθητή το ετήσιο πρόγραμμα διαγωνισμάτων.
Θεωρούμε σημαντικό την οργάνωση τρίωρων διαγωνισμάτων, εκτός των ωρών διδασκαλίας, αφού αυτά αποτελούν εξάσκηση προσομοίωσης για τον κάθε μαθητή, καθώς αντιμετωπίζει θέματα ίσου ή και μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας από τις παγκύπριες εξετάσεις. Έτσι πριν τις εξετάσεις προηγείται μια συστηματική εννιάμηνη προετοιμασία σε γνωστικό και ψυχολογικό επίπεδο.